
Robotické distribuční centrum Amazonu v Panattoni Park Kojetín
Novým dodavatelem komunikačních služeb pro Panattoni, největšího developera průmyslových nemovitostí v Evropě, se pro český trh stala agentura FleishmanHillard Radka Maršíka. Spolupráce se bude rozvíjet především v oblastech public relations a public affairs, naplno odstartuje v průběhu března. Do uzavřeného výběrového řízení pozvala Panattoni celkem sedm agentur. Tým, který bude zajišťovat služby v Česku, povede na straně vítězné agentury client director Ondřej Píša.
„Segment průmyslových nemovitostí je nyní v rámci realitního trhu dynamický a vyžaduje zcela nový přístup k externí komunikaci. Kvalita oslovených agentur v rámci tendru byla extrémně vysoká a rozdíl mezi dvěma finálovými agenturami byl nepatrný,“ uvedl k výběru agentury Karel Taschner, marketing & PR director společnosti Panattoni. Mezi její klíčové klienty patří Amazon, Tchibo, DSV, H&M, Intermarché, Leroy Merlin, ND Logistics, Still, Schenker, Selgros a Tesco, dalšími jsou Shipmonk, Jungheinrich, Shape Corp. Raben či Autodoc.
Panattoni letos plánuje v Česku dokončit osm budov o celkové výměře přes 210.000 metrů čtverečních. Největšími projekty jsou budovy v Panattoni Park Cheb South, Panattoni Park Chomutov North a Panattoni Park Pilsen West II, každá z nich bude mít víc než 40.000 metrů čtverečních. Do každé budovy už má Panattoni potvrzené nájemce.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
