Dialog Media podpoří Cenu kreativních hrdinů

Agentura pomůže s prvním českým udílením ocenění Nizozemsko-české obchodní komory.

Videotým Dialog Media

Videotým Dialog Media natáčel propagační spot soutěže v prostorách automobilky Škoda. Zleva Stanislav Perkner, Zuzana Kolářová, Peter Olah (Škoda Auto), Pavel Mojžíš, Vlastislav Štěpánek

Agentura Dialog Media jako mediální partner podpoří mezinárodní soutěž Cena kreativních hrdinů, kterou organizuje Nizozemsko-česká obchodní komora. První dva ročníky soutěže proběhly v Nizozemsku, Česko je první zahraniční zemí, kde se ocenění Creative Heroes Award bude udělovat.

„Konkrétně zajišťujeme mediální a PR poradenství, videoslužby a fundraising,“ přiblížil Stanislav Perkner, obchodní ředitel Dialog Media.

Cena kreativních hrdinů se zaměřuje na kreativitu, jejímž výsledkem je hmatatelné řešení v podobě fyzického komerčního produktu, digitálního produktu, služby, budovy nebo skupinového hnutí. Nominované bude hodnotit porota složená ze 17 kreativních profesionálů a podnikatelů.

Soutěžící se utkají v pěti kategoriích: přínos na osobní úrovni, tedy pro jednotlivce či skupinu, přínos na místní úrovni, tedy pro menší sociální strukturu, přínos na regionální úrovni, národní úrovni a mezinárodní úrovni. Slavnostní udílení cen proběhne 14. října ve Škoda Muzeu v Mladé Boleslavi. Škoda Auto je totiž také jedním z partnerů soutěže.