Reklamní agenturu Dialog Media si pro zastupování v Česku vybrala v tendru Italská národní agentura cestovního ruchu (Agenzia Nazionale del Turismo). Pro nového klienta má agentura zajišťovat kompletní komunikaci v tradičních a online mediatypech, včetně PR a zapojení influencerů.
Dialog Media také nově poskytuje služby i distributoru automobilů Kia, poskytovateli antivirového software Eset, prodejci letenek Fly United, prodejci drahých kovů Golden Gate nebo také Nizozemsko-české obchodní komoře.
„Tito klienti demonstrují trend posledního roku, kdy zaznamenáváme výrazně vyšší zájem o tvorbu videa a streamovací služby, jako jsou virtuální odborné, motivační a tiskové konference,“ vysvětluje výkonný ředitel Dialog Media Pavel Mojžíš. „A proto je logickým krokem, že se rozrůstáme a modernizujeme technické vybavení,“ dodává.
Jako svého nového pracovníka agentura získala zkušeného kameramana a střihače z České televize Vlastislava Štěpánka. Ten se v posledních 13 letech podílel mimo jiné na výrobě hlavní zpravodajské relace Události a prestižního publicistického pořadu 168 hodin. V Dialog Media bude zodpovědný za chod pražského videostudia agentury.