Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Dialogue Consultancy dělá z planetária Planetum

Tisková konference k uvedení značky Planetum

Tisková konference k uvedení značky Planetum

Agentura Dialogue Consultancy představila novou značku Hvězdárny a planetária hlavního města Prahy. Štefánikova hvězdárna, Hvězdárna Ďáblice a Planetárium Praha, tři subjekty patřící pod zmíněnou městskou organizaci, nyní zastřešuje brand Planetum. Brief požadující strategii sjednocení marketingu dvou hvězdáren a planetária byl předmětem tendru z letošního léta.

Agentura vyšla z příkladů značek jako NASA nebo Royal Museums Greenwich, které úspěšně sjednocují velkou řadu samostatných subjektů pod jednou střechou. Nová česká značka staví na přesvědčení, že „když jde o vesmír, není tu nikdo lepší“. Vychází z historických charakteristik městského planetária, ale zdůrazňuje moderního ducha vědy, astronautiky a astronomie 21. století.

Název platformy Planetum, z níž mohou vycházet další podznačky, logo i kompletní vizuální identita vyvořil Matija Vujovic z Kitchen Branding. Zvolil čisté linie a minimalistický grafický styl, který vystihuje spojitost značky s vesmírem, a to nejenom díky hlavnímu symbolu prstence v písmenu e, typický hned pro několik planet. Vizualizaci strategie v agentuře vedli Michail Tsvetanov a Petr Ungerman. Marketingovou manažerkou platformy Planetum Dominika Šimoňaková.

Ukázky nové identity

Planetum

Planetum

Planetum

Planetum

Planetum

Planetum

Planetum

Planetum

Planetum

Planetum