Česká investiční skupina Lama Energy Group Petra Lamicha mění svou Digi TV na Telly. Pod značkou kromě satelitní televize, kterou Lamichova grupa získala před pěti lety, dnes funguje i televize přes internet a přes mobilní aplikace. Rozšířila se také nabídka kanálů a přikoupila řadu sportovních práv. Nový název Telly a s ním celá vizuální identita přijde k 1. dubnu. Pro stávající zákazníky se nic nemění, nerozhodnou-li se pro novou nabídku.
„Investice do technologií a rozvoje služby byly skutečně masivní, za pět let od roku 2015, co Lama Energy Group do původní Digi TV vstoupila, dosáhly více než 250 milionů Kč,“ uvedl Vladimír Rusnák, výkonný ředitel společnosti Digi CZ. „V porovnání se zastaralou satelitní platformou, kterou jsme od původního vlastníka převzali, dnes provozujeme zcela jinou službu. Proto jsme začali vážně uvažovat o změně obchodní značky, která by tuto proměnu symbolizovala. Tak vznikla Telly,“ přiblížil.
Nové logo a vizuální styl Telly vzešly z grafického Studia Najbrt. Tvůrcem marketingové kampaně k představení nové značky, která se zaměří na televizi, outdoor a online, je agentura Grizzlink. „Při navrhování nové značky jsme se zaměřili na to, jaká je aktuální situace na televizním trhu, který se s přechodem na vysílací standard DVB-T2 mění. S ním se mění i vnímání zákazníků. Ti se stále častěji poohlížejí po nabídkách placených televizí. Pokusili jsme se vyjít vstříc jejich očekávání,“ představil rebranding Rusnák.
Mezi atributy nové značky má podle něj patřit jednoduchost ve smyslu uživatelské přívětivosti, zaměření nabídky na celou rodinu, modernost, férovost a funkčnost. Od dubna bude nabídka rozdělena do tří balíčků označených Malý, Střední a Velký. Velký bude zahrnovat kompletní nabídku Telly kromě tří programů HBO, jež si budou moci zákazníci dokoupit ke kterémukoliv balíčku. Samostatný zůstane též balíček Sport, který odpovídá dnešnímu balíčku Sport Plus, s nabídkou elitních fotbalových soutěží od Premier League přes LaLigu, Bundesligu až po Serii A. Balíček Sport si od letoška můžou zákazníci kupovat i krátkodobě - na jeden, tři nebo sedm dní.
Prohlédněte si nabídku balíčků Telly podrobně
„Významnou novinkou je, že Telly bude mít smlouvy bez závazků a zavede věrnostní program, kdy za každých 12 měsíců získají zákazníci atraktivní odměny dle vlastního výběru,“ uvedla Iveta Šlapalová, ředitelka zákaznických služeb Digi TV.
Pět let inovací Digi TV vrcholí změnou názvu na Telly
Digi TV (2015) | Telly (2020) | |
vlastník | rumunská společnost | česká společnost Lama Energy Group |
zaměření | čistě satelitní operátor | satelitní operátor poskytovatel internetové televize poskytovatel internetového připojení |
počet programů | 55 | 130 |
z toho v HD | 1 | 71 |
práva na sportovní vysílání | Premier League | Premier League ATP World Tour LaLiga Bundesliga Serie A FA Cup Sky Bet Championship Speedway Grand Prix |
technologie satelitního vysílání | DVB-S/MPEG2 | DVB-S2/MPEG4 |
kde lze sledovat | satelitní televize se set-top boxem | satelitní TV se set-top boxem satelitní TV s CA modulem internetová TV se set-top boxem Samsung Smart TV Android TV/set-top box Apple TV zařízení iOS a Android Windows 10 webový prohlížeč |
počet zařízení | maximálně dva set-top boxy | až čtyři zařízení bez příplatku (celá Evropská unie) |
Zdroj: Telly

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu

Livesport začne oficiálně měřit návštěvnost, reklamu bude prodávat Arbomedia

Burda kupuje Extra Online Media, výrazně posílí na internetu

Rádio Zet se změní na Radio Prostor, Echo Media přidá podcasty
