Digi TV se mění na Telly, dostala logo od Najbrta

Placená televize pro satelit a net změní název k 1. dubnu, zavede smlouvy bez závazků.

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Nová vizuální identita Telly

Česká investiční skupina Lama Energy Group Petra Lamicha mění svou Digi TV na Telly. Pod značkou kromě satelitní televize, kterou Lamichova grupa získala před pěti lety, dnes funguje i televize přes internet a přes mobilní aplikace. Rozšířila se také nabídka kanálů a přikoupila řadu sportovních práv. Nový název Telly a s ním celá vizuální identita přijde k 1. dubnu. Pro stávající zákazníky se nic nemění, nerozhodnou-li se pro novou nabídku.

„Investice do technologií a rozvoje služby byly skutečně masivní, za pět let od roku 2015, co Lama Energy Group do původní Digi TV vstoupila, dosáhly více než 250 milionů Kč,“ uvedl Vladimír Rusnák, výkonný ředitel společnosti Digi CZ. „V porovnání se zastaralou satelitní platformou, kterou jsme od původního vlastníka převzali, dnes provozujeme zcela jinou službu. Proto jsme začali vážně uvažovat o změně obchodní značky, která by tuto proměnu symbolizovala. Tak vznikla Telly,“ přiblížil.

Nové logo a vizuální styl Telly vzešly z grafického Studia Najbrt. Tvůrcem marketingové kampaně k představení nové značky, která se zaměří na televizi, outdoor a online, je agentura Grizzlink. „Při navrhování nové značky jsme se zaměřili na to, jaká je aktuální situace na televizním trhu, který se s přechodem na vysílací standard DVB-T2 mění. S ním se mění i vnímání zákazníků. Ti se stále častěji poohlížejí po nabídkách placených televizí. Pokusili jsme se vyjít vstříc jejich očekávání,“ představil rebranding Rusnák.

Mezi atributy nové značky má podle něj patřit jednoduchost ve smyslu uživatelské přívětivosti, zaměření nabídky na celou rodinu, modernost, férovost a funkčnost. Od dubna bude nabídka rozdělena do tří balíčků označených Malý, Střední a Velký. Velký bude zahrnovat kompletní nabídku Telly kromě tří programů HBO, jež si budou moci zákazníci dokoupit ke kterémukoliv balíčku. Samostatný zůstane též balíček Sport, který odpovídá dnešnímu balíčku Sport Plus, s nabídkou elitních fotbalových soutěží od Premier League přes LaLigu, Bundesligu až po Serii A. Balíček Sport si od letoška můžou zákazníci kupovat i krátkodobě - na jeden, tři nebo sedm dní.

„Významnou novinkou je, že Telly bude mít smlouvy bez závazků a zavede věrnostní program, kdy za každých 12 měsíců získají zákazníci atraktivní odměny dle vlastního výběru,“ uvedla Iveta Šlapalová, ředitelka zákaznických služeb Digi TV.

Pět let inovací Digi TV vrcholí změnou názvu na Telly

  Digi TV (2015) Telly (2020)
vlastník rumunská společnost česká společnost Lama Energy Group
zaměření čistě satelitní operátor satelitní operátor
poskytovatel internetové televize
poskytovatel internetového připojení
počet programů 55 130
z toho v HD 1 71
práva na sportovní vysílání Premier League Premier League
ATP World Tour
LaLiga
Bundesliga
Serie A
FA Cup
Sky Bet Championship
Speedway Grand Prix
technologie satelitního vysílání DVB-S/MPEG2 DVB-S2/MPEG4
kde lze sledovat satelitní televize se set-top boxem satelitní TV se set-top boxem
satelitní TV s CA modulem
internetová TV se set-top boxem
Samsung Smart TV
Android TV/set-top box
Apple TV
zařízení iOS a Android
Windows 10
webový prohlížeč
počet zařízení maximálně dva set-top boxy až čtyři zařízení bez příplatku
(celá Evropská unie)

Zdroj: Telly