Průběh říjnového semináře o České televizi, kam poslanci nevpustili veřejnost, je volně k přehrání. Na YouTube ho zveřejnil moderátor Luboš Xaver Veselý, zde první a zde druhý díl.

Digitaal pokračuje v propagaci Beskyd a Valašska

Beskydy Card návštěvníkům zprostředkovává řadu výhod

Beskydy Card návštěvníkům zprostředkovává řadu výhod

Ostravská agentura Digitaal pokračuje ve spolupráci s obecně prospěšnou společností Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko. Od září se stará o jeho reklamní kampaně na sociálních sítích, s cílem představovat region lidem zejména mimo Moravskoslezský kraj.

„Hodláme zvyšovat povědomí o top 10 místech Beskyd a zároveň oslovovat zájemce o ubytování v Beskydech. Pro Beskydy-Valašsko připravujeme reklamní kreativu, claimy, strategie kampaní i jejich celkovou realizaci na Facebooku a Instagramu,“ popisuje šéf agentury Jiří Kratochvíl. Používá se segmentace publik a rozdílná komunikační sdělení pro různé skupiny lidí.

Obyvatelé jiných krajů než Moravskoslezského sice Beskydy navštěvují často, ubytovacích služeb však využívají v malé míře. Záměrem turistické společnosti je podporovat dlouhodobé rekreační pobyty v dané destinaci, zejména díky regionální návštěvnické kartě Beskydy Card.

Kreativní tým agentury Digitaal se cestovnímu ruchu věnuje dlouhodobě, mimo jiné pečuje o sociální sítě Destinačního managementu turistické oblasti Opavské Slezsko nebo provozuje vlastní portál Spolucestujeme.cz.