
Beskydy Card návštěvníkům zprostředkovává řadu výhod
Ostravská agentura Digitaal pokračuje ve spolupráci s obecně prospěšnou společností Destinační management turistické oblasti Beskydy-Valašsko. Od září se stará o jeho reklamní kampaně na sociálních sítích, s cílem představovat region lidem zejména mimo Moravskoslezský kraj.
„Hodláme zvyšovat povědomí o top 10 místech Beskyd a zároveň oslovovat zájemce o ubytování v Beskydech. Pro Beskydy-Valašsko připravujeme reklamní kreativu, claimy, strategie kampaní i jejich celkovou realizaci na Facebooku a Instagramu,“ popisuje šéf agentury Jiří Kratochvíl. Používá se segmentace publik a rozdílná komunikační sdělení pro různé skupiny lidí.
Obyvatelé jiných krajů než Moravskoslezského sice Beskydy navštěvují často, ubytovacích služeb však využívají v malé míře. Záměrem turistické společnosti je podporovat dlouhodobé rekreační pobyty v dané destinaci, zejména díky regionální návštěvnické kartě Beskydy Card.
Kreativní tým agentury Digitaal se cestovnímu ruchu věnuje dlouhodobě, mimo jiné pečuje o sociální sítě Destinačního managementu turistické oblasti Opavské Slezsko nebo provozuje vlastní portál Spolucestujeme.cz.

Čestmír Strakatý odchází z Reflexu, opouští Prostor X

Z ČT odchází Alžběta Plívová, vedoucí komunikace a autorka ČT Edu

Nikdo už nestojí o hypertextové odkazy
