
Část týmu agentury Digital Ant: Andrea Geletová (designérka), Štěpán Heller (vedoucí výkonnostního marketingu, spoluzakladatel), Bára Svobodová (PPC specialistka), Lukáš Obdržálek (spoluzakladatel), Jindřich Chytráček (vedoucí obsahu)
Marketingová agentura Digital Ant, zaměřující se na startupy a inovační projekty, hlásí dva nové klienty. Nově propaguje hardwarovou peněženku pro kryptoměny Trezor od českého vývojáře Satoshi Labs a fintech startup Cashbot. Pro tým Satoshi Labs dělá agentura online kampaně. Musí se přitom popasovat s restrikcemi Googlu a Facebooku, které zakazují propagaci většiny projektů spojených s kryptoměnami, a to včetně hardwarových peněženek. „Stále proto hledáme nové možnosti propagace. Jedním z důležitých prodejních kanálů je i Amazon, jsme tak jedni z mála v Česku, kteří umí pracovat s jejich reklamní sítí,“ tvrdí Štěpán Heller, spoluzakladatel agentury Digital Ant.
Díky službě Cashbot, na jejímž vývoji spolupracovala globální poradenská společnost EY, si malé a střední podniky mohou vylepšit své cashflow jednoduchým financováním vystavených faktur. Digital Ant má u Cashbota na starost digitální kampaně celé služby a startupu pomáhal i s prvotním testováním nápadu na trhu. „Díky kampaním zjistíme, jestli je o službu na trhu zájem, u kterých cílových skupin a jaký druh komunikace na ně funguje. Až na základě dat pak určíme dlouhodobější marketingovou strategii. Snižujeme tak riziko neúspěchu produktu i naší práce,“ komentuje Heller.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
