Digital Brain míří do Prahy a do Asie

Digitální agentura, kterou před rokem založili zlínští studenti, chystá expanzi.

Zleva Jan Valuštík, Lukáš Krčil a Martin Zdražil

Zleva Jan Valuštík, Lukáš Krčil a Martin Zdražil

Zlínská „studentská“ agentura Digital Brain se po roční činnosti chystá do Prahy a do Asie. Dva z jejích spoluzakladatelů a současně studenti Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati Martin ZdražilLukáš Krčil zaznamenali minulý týden také největší úspěch z českých týmů v letošním ročníku mezinárodní soutěže Young Lions, když se dostali na shortlist v kategorii Média.

Podle Lukáše Krčila, který má v Digital Brain na starost obchodní rozvoj, bude od 1. září celá agentura sídlit v Praze. „V Praze chceme do několika let otevřít i vlastní akcelerátor a nadále pomáhat nejen startupům s budováním značky,“ uvedl Zdražil.

Další spoluzakladatel Jan Valuštík v současnosti působí v Kuala Lumpur, hlavním městě Malajsie, kterou agentura vnímá jako „perspektivní asijskou zemi pro další růst“.

Agentura Digital Brain vznikla před rokem, v současnosti spolupracuje například s klienty CZC.cz nebo Nespresso, pro něž připravuje digitální kampaň pro Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary. Dalšími klienty agentury se staly Aukro, Eta, Jelínek, Lékárna.cz, Rockaway nebo globální obchod s módou New Yorker, který otevírá další pobočky v Česku.

Sdílejte