Digital Communications se mění na AMI Digital

Digitální divizi PR agentury AMI přibývá klientů zvenčí, proto využije brand své matky.

Martin Křivský představil AMI Digital dnes na Digiveletrhu. Foto: Vojta Herout

Martin Křivský představil AMI Digital dnes na Digiveletrhu. Foto: Vojta Herout

Po sedmi letech na trhu mění dceřiná společnost agentury AMI Communications, její digitální divize Digital Communications, jméno na AMI Digital. Spolu se změnou názvu sjednotí také názvy účtů na sociálních sítích FacebookTwitter a Instagram na amidigitalcz. „Rozhodli jsme se dát víc najevo, kam patříme,“ řekli Martin KřivskýJakub Lorenc z AMI Digital na dnešním Digiveletrhu, kde také změnu poprvé veřejně představili.

Vlevo dosavadní, vpravo nové logo digitální divize agentury AMI

Vlevo dosavadní, vpravo nové logo digitální divize agentury AMI Communications

„Uvedení nové značky souvisí se změnou naší strategie. V minulosti jsme se zaměřovali primárně na projekty pro klienty v rámci skupiny AMI Communications a spolu s ostatními týmy AMI také na integrované kampaně pro naše etablované zákazníky. V současnosti ale stále více pracujeme pro nové ‚externí‘ klienty a větší viditelnost a rozpoznatelnost naší značky je tak nezbytná,“ podotkl ředitel AMI Digital Vladan Crha. „Chceme víc oslovovat zákazníky napřímo, nespoléhat jen na to, co přichází ze skupiny,“ řekl dnes také Martin Křivský.

Firma Digital Communications vznikla v roce 2009 jako podpůrná část skupiny AMI Communications pro online komunikaci. Od počátku se specializuje na správu sociálních sítí, content marketing, online PR a digitální komunikaci všeobecně. K jejím hlavním klientům patří značky Orbit, Airwaves, Veolia, VZP, Coolpad nebo Meizu.

Firma v roce 2014 zvýšila výkony na 9 milionů Kč z předchozích 6 milionů a přehoupla se do zisku, který činil zhruba 1,5 milionu. Výsledky za rok 2015 zatím nedala k dispozici.