Digital First Marketing Group vstupuje do agentury Insighters

Agenturní skupina, jež předloni spojila Dark Side a Priu, přibírá další komunikační firmu.

Tomáš Staněk

Šéfem a většinovým majitelem agentury Insighters zůstává Tomáš Staněk

Komunikační agentura Insighters, která začátkem letoška změnila název z původního Allmedia4u, se stává součástí skupiny Digital First Marketing Group. Ta od zakladatelů agentury Tomáše Staňka, Miroslava Tomana a Ondřeje Hubatky kupuje celkem 28 % a vlastnický podíl plánuje do budoucna výrazně navýšit, oznámila. Všichni tři zakladatelé zůstávají činní jako manažeři agentury a mají se též podílet na rozvoji celé skupiny. Staněk si momentálně ponechal 50,4 %, Toman 14,4 % a Hubatka 7,2 %.

Tým Digital First Marketing Group se díky akvizici rozrůstá zhruba na 150 lidí. Společně se zaměřují na digitální marketing, tvorbu a řízení obsahu, média a PR, přičemž expertízu na PR a komunikaci přidávají právě Insighters. Tým agentury čítá 40 zaměstnanců, její roční obrat dosahuje ke 30 milionům Kč. „Jedná se o logický krok, naše agentura každoročně roste o desítky procent. Nyní máme možnost stát se součástí lídra trhu, a přispět tak k transformaci celého prostředí digitálního marketingu a PR v Česku, prohlásil řídící partner agentury Insighters Tomáš Staněk.

Digital First Marketing Group vznikla předloni, propojila distributora technologií eD System Group, pražskou digitální agenturu Dark Side a zlínskou digitální agenturu Pria. Hlavními investory jsou technologická skupina eD Invest Group a investiční společnost Equity Partners. „Ambicí všech společníků Digital First Marketing Group je nejenom vybudovat jasnou jedničku digitálního marketingu v Česku, ale také nabídnout klientovi plné portfolio marketingových a mediálních služeb na jednom místě,“ uvádí Martin Štrupl, řídící partner eD Invest Group.

Dark Side v 45 lidech dělá tržby kolem 50 milionů, Pria s 60 pracovníky pak 65 milionů. „Do dvou let chceme být významově i obratově jednička na trhu,“ říká Tomáš Jindříšek, vedoucí partner DFMG. „Není to jen otázka absolutního počtu lidí, jde spíš o možnosti dělat velké věci a vytvářet komplexní a vysoce kvalifikované týmy odborníků na dané vertikály trhu. Máme například speciální týmy na farmacii, energetiku a jiné oblasti.“