Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Digital na Young Lions vyhráli muži z VMLY&R

Soutěž pro mladé marketéry Young Lions 2019 vyhlásila vítěze v druhé z pěti kategorií.

Zlatí Josef Janáč a Vladimír Zikmund

Zlatí Josef Janáč a Vladimír Zikmund

Vítězi kategorie Digital letošního klání Young Lions, mladých marketérů do 30 let, se stali Josef Janáč a Vladimír Zikmund z VMLY&R. Druzí skončili Kateřina Faktorová a Dominik Šurýn z Mindshare, třetí David Böhm a Pavel Nejedlík z Kindred. Honorary mention obdrželi Tomáš Hrábek a Michaela Pechanová ze Symbia. Hrábek loni a předloni kategorii Digital vyhrál společně s Václavem Krbůškem.

První

První

Druzí

Druzí

Třetí

Třetí

Čestně zmínění

Čestně zmínění

Úkolem bylo vytvořit kampaň pro charitativní organizaci Mary’s Meals, aby získala peníze, které umožní dětem z nejchudších oblastí světa chodit do školy díky tomu, že tam dostanou jídlo.

Vítězný návrh kampaně Food for Sought od dua z VMLY&R

Vítězný návrh kampaně Food for Sought od dua z VMLY&R. Kliknutím zvětšíte

Stříbrná práce

Stříbrná práce

Bronzová práce

Bronzová práce

Práce s čestným uznáním

Práce s čestným uznáním

Práce posuzovala porota, které předsedal Razvan Capanescu, chief creative director McCann Prague, a v níž kromě něj zasedli head of data, creative & strategy Kindred Group Martin Ježek, creative director Leo Burnett Martin Mareš, digital group supervisor Mets Peter Mižík a client service director Geometry Prague Iva Welker.

Porota kategorie Digital

Porota kategorie Digital