Tendr potravinářské společnosti Nestlé na dlouhodobou, zejména digitální komunikaci značky čokoládových tyčinek Margot v Česku a na Slovensku vyhrála agentura Loosers. Tendru se zúčastnily další dvě agentury. V předchozím období se o digitální kampaně Margot starala agentura Symbio Digital.Podle brand manažerky Margot Zuzany Charvátové hledalo Nestlé pro značku Margot agenturu, která by jí vytvořila dlouhodobé kreativní řešení především pro digitální oblast, navazující na plánovanou televizní kampaň a BTL aktivity. „Chystané kampaně přenesou zákazníky do karibského ráje a zároveň představí produktové inovace Margot na letošní rok,“ uvedla Charvátová.Margot není první značkou Nestlé, pro kterou Loosers realizují kampaně. Agentura se podílí na komunikaci produktů Nescafé a připravuje kampaň pro značku Purina Pro Plan.

Odboráři si berou příklad ve Francii
V Czech News Center založili odbory. Plánují spolupráci i s těmi veřejnoprávními

Obnovit slávu zašlé agenturní značky
Vedení Mark BBDO přebírají Zdeněk Mikeš a Martin Mareš

Google a Facebook digitalizují kontinent
Technologičtí giganti vyhlížejí století Afriky

Tradiční časopis přestane vycházet