K 1. lednu 2023 nastupuje v komunikační agentuře Insighters na pozici digital director Viktorija Kudyn. Kompletně tak zastřeší digitální a kreativní tým, který čítá 21 pracovníků. Od Nového roku v agentuře také vzniká samostatné audiovizuální oddělení, specializující se na tvorbu videa a fotografického obsahu, jak pro sociální sítě a kampaně, tak pro firemní potřeby klienta. Toto oddělení povede Kristýna Velacková.
Kudyn v agentuře působí pátým rokem. Digitální oddělení, které nově povede, pokrývá sociální sítě, výkonnostní kampaně, tvorbu webů nebo integrované kampaně. Audiovizuální oddělení, jež se od digitálního týmu odštěpuje, čítá pětici grafiků, fotografů a kameramanů. Novým přírůstkem je grafička Andrea Řečinská. V plánu je začátkem roku obsadit další dvě pozice a rozšířit spektrum nabízených služeb i flexibilitu pro klienty.
Agentura se tak strukturalizuje. „Ještě před čtyřmi lety nás v digitálním oddělení bylo pět, v roce 2022 už víc než dvacet. I proto dávalo smysl oddělit grafiku a produkci od zbytku digitálu a obě oddělení samostatně rozvíjet, budou ale samozřejmě dál úzce spolupracovat,“ uvádí Kudyn.
Velacková v agentuře pracuje čtyři roky, nejdřív jako grafička, pak jako manažerka grafického týmu. Mezi klienty, pro něž už tvoří obsah, patří Sodexo, Seed Starter České a Slovenské spořitelny, GLS, Modivo, Huawei či Janssen. „Už dávno neděláme jen bannery a jednoduchá videa pro sociální sítě. Specializujeme se i na tvorbu komplexnějších videí, záznamy z akcí klientů, krátké animace a další dynamické formáty,“ doplňuje Velacková.
Insighters od září spravují sítě pro Sodexo, od podzimu zastřešují sociální sítě pro klienty The Body Shop a Refaglass. „Také jsme získali vedení výkonnostních kampaní pro pražské Kongresové centrum a Holiday Inn a správu TikToku pro kosmetickou značku Renovality,“ dodává Tomáš Staněk, zakladatel agentury Insighters, která od loňska spadá do skupiny Digital First Marketing Group, zformovaná agenturami Dark Side a Pria.