Novým ředitelem digitálního oddělení mediální agentury Media Investments se stal Jan Svátek, který donedávna vedl digitální divizi iProspect skupiny mediálních agentur Dentsu Aegis Network. Po příchodu Tomáše Polišenského do vedení agentury a Pavla Bartáka na pozici ředitele klientského servisu tak Media Investments doplnila svůj tým i v oblasti digitálních médií, kterou chce podle svého šéfa Jana Klápy výrazně rozvíjet.
Svátek vedl digitální agenturu iProspect od dubna 2014 do letošního května. Pro mediální skupinu Dentsu Aegis Network pracoval už od roku 2012 jako senior account manager v agentuře Isobar. V oblasti digitální reklamy a médií se pohybuje od roku 2007, působil i ve vydavatelství Economia a mediálních agenturách Mediacom a OMD. Na starosti měl kampaně značek, jako je Vodafone, T-Mobile, Unilever, Danone či Mondelez.

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Petr Dvořák: Dvanáct let v čele České televize byl prime time of my life
