Mediální agenturu Mindshare, součást GroupM a WPP, doplní Ondřej Bartůněk, který nastupuje na nově vytvořenou pozici digital director. Přichází ze společnosti Adform, kde působil jako platform solutions lead pro Česko, Turecko a Spojené arabské emiráty. Měl na starosti především vedení regionálních konzultantských týmů a současně byl zodpovědný za rozvoj technologických řešení pro dodavatele reklamy a konzultace předních zákazníků společnosti na straně zadavatelů i dodavatelů reklamy. Do společnosti tak přináší odbornou znalost zejména programatických systémů pro nákup i prodej reklamy (DSP a SSP), včetně znalosti data management platforem (DMP).
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden