Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

DigitalAd Petra Máchy už nabízí kompletní servis

Tým agentury DigitalAd. Nahoře zleva Tereza Blažková, Barbora Blažková, dole zleva Petr Mácha, Ondřej Vohnický, Richard Moudrý

Tým agentury DigitalAd. Nahoře zleva Tereza Blažková, Barbora Blažková, dole zleva Petr Mácha, Ondřej Vohnický, Richard Moudrý

Firma DigitalAd Petra Máchy se rozhodla poskytovat klientům kompletní agenturní služby. K dosavadnímu zaměření na real-time bidding kampaně a optimalizaci reklamních ploch (yield management) přibyl nový strategicko-obchodní tým. Do něj nastoupili Ondřej Vohnický, Richard Moudrý, Barbora Blažková a Tereza Blažková.

Vedle programatické reklamy - včetně HbbTV - se teď DigitalAd zabývá i venkovní, televizní, vyhledávací, rozhlasovou a printovou reklamou, sociálními sítěmi i content marketingem. „Rozšíření nabídky služeb bylo logickou reakcí na požadavky našich klientů,“ říká majitel DigitalAd Mácha, který vlastní agenturu založil koncem roku 2017 po odchodu z AdActive. Mezi její klienty teď patří Oki, Albatros Media, Noxi či Scio.