Jihomoravský řetězec lékáren Chytrá lékárna se pustil do digitalizace. Rozjel e-shop a jeho vývoj a také digitální komunikaci značky svěřil agentuře Cognito. V prvním roce se Chytrá lékárna soustředí především na lokální klienty.
Chytrá lékárna začala na digitalizaci pracovat loni v létě, na Vánoce pak spustila e-shop, do něhož jsou integrovány všechny její pobočky. Zákazníci si tak mohou zboží online objednat domů nebo si léky, potravinové doplňky a kosmetiku rezervovat na některé z devíti poboček.
„Integrace informačních systémů, datový zdrojů a skladů byla náročná jak z technologického, tak i termínového hlediska. Hodně nám pomohlo enormní nasazení lidí z Chytré lékárny, před kterým musím smeknout, a to, že jsme mohli využít čerstvě vydanou novou verzi naší e-commerce platformy Marco 2.0,“ podotkl Marek Bosák z Cognita, který se projekt e-shopu staral.
„V průběhu března budeme ještě ladit komunikační styl a vizuály, takže první úkoly jsou spíše operativní a týkají se aktuálních témat jako jsou respirátory a testy. Naplno se kampaně rozběhnou v dubnu, zaměříme se jak na brand, tak i na výkon,“ dodala Michaela Oulehla, která v Cognitu pro klienta řídí kampaně.
„V letošním roce se chceme stát významným online hráčem na jižní Moravě a především v Brně, kde máme nejvíc lékáren a desítky tisíc pravidelně nakupujících zákazníků,“ řekl projektový manažer Chytré lékárny Marián Michalides. „V současné chvíli nemáme celorepublikové ambice, provozujeme prémiové lékárny, ve kterých poskytujeme řadu nadstandardních služeb, jako je diagnostika pleti či vlasů a lékové poradenství, a to chceme promítnout i na e-shop. I na webu tak chceme nabídnout hlavně neobyčejnou osobní péči. Cenové boje rádi přenecháme jiným, my se zaměřujeme na celkovou spokojenost našich klientů.“