
Tým agentury Visibility
Digitální agentura Visibility, která působí na českém a slovenském trhu, získala několik nových klientů, které označuje za významné. Jde o Avon v Česku a na Slovensku, Expobank v Česku, značku 360pizza společnosti Crocodille a značky Luxor, Knižní klub a BookTook (dřív Levné učebnice) skupiny Euromedia. „Pro všechny nové klienty zajistíme kreativní služby v podobě strategického plánování a nákupu online médií, zefektivňování nových a stávajících kampaní, využívání nových technologií a dlouhodobé zvyšování online prodejů,“ přibližuje šéf Visibility Vojtěch Foukal.
„Velkou výzvou jsou pro nás jako pro jednu z prvních certifikovaných agentur tiktokové kampaně pro Avon, které jsme už měli možnost testovat se značkou Nintendo,“ doplnil k výběru reklamních formátů.
Visibility je certifikovanou agenturou Googlu (certifikát Google Premium Partner) a platforem Adform a DV360. V Česku dlouhodobě spolupracuje se značkami Nintendo, Mutumutu či Provident. Česká pobočka Visibility zaměstnává 34 lidí, sesterská slovenská dalších 49.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
