Digitální marketingová agentura Advisio získala jako nového klienta prodejce obuvi Baťa. Bude pro něj primárně zajišťovat kampaně PPC v Česku a na Slovensku. Hlavním úkolem agentury bude zlepšení dosavadních výkonů těchto kampaní a dosažení co největšího obratu.
„Vhodně si tím doplníme portfolio klientů, jichž máme hodně například z oblasti dům a zahrada, auto-moto, sport či věci pro děti,“ říká ředitel agentury Advisio Jiří Komár. Nového klienta bude mít za Advisio jako account manažerka na starosti Lada Pěgřimková z pražské pobočky. Jako specialisté na PPC budou značce Baťa pomáhat Radek Swaczyna a Šimon Heider, na Slovensku pak Katarína Seifriedová.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Young Lions: Červený a Ružičková ze Zaraguzy obhájili loňské vítězství
