Digitální agentura Advisio bude pracovat pro Baťu

Agentura bude pro svého nového klienta zajišťovat kampaně PPC v Česku a na Slovensku.

Digitální marketingová agentura Advisio získala jako nového klienta prodejce obuvi Baťa. Bude pro něj primárně zajišťovat kampaně PPC v Česku a na Slovensku. Hlavním úkolem agentury bude zlepšení dosavadních výkonů těchto kampaní a dosažení co největšího obratu.

„Vhodně si tím doplníme portfolio klientů, jichž máme hodně například z oblasti dům a zahrada, auto-moto, sport či věci pro děti,“ říká ředitel agentury Advisio Jiří Komár. Nového klienta bude mít za Advisio jako account manažerka na starosti Lada Pěgřimková z pražské pobočky. Jako specialisté na PPC budou značce Baťa pomáhat Radek Swaczyna a Šimon Heider, na Slovensku pak Katarína Seifriedová.