V neděli po osmé začal na televizi Nova nový detektivní seriál z prostředí advokátní kanceláře Dáma a Král. V hlavních rolích Matěj Hádek, Tereza Hofová a Miroslav Donutil. Hlavním scenáristou je Štefan Titka, hlavním režisérem je Vladimír Michálek, producentem Bionaut Vratislava Šlajera, který pro Českou televizi dělal Svět pod hlavou a s Donutilem Doktora Martina.

Digitální agentury dál vede Laštovka z Comtechu

Petr Laštovka zase obhájil předsednictví „digitální“ sekce Asociace komunikačních agentur.

Zleva Petr Laštovka (Comtech_Can), Milica Petrik (Havas), Jan Javornický (Elite Solutions), Jaroslav Malina (McCann), Marek Hlavica (AKA), Jiří Vašek (WMC/Grey), Roman Čihalík (Nydrle), Ondřej Novák (ASMEA), Vladimír Rejlek (Wunderman)

Zleva Petr Laštovka (Comtech_Can), Milica Petrik (Havas), Jan Javornický (Elite Solutions), Jaroslav Malina (McCann), Marek Hlavica (AKA), Jiří Vašek (WMC/Grey), Roman Čihalík (Nydrle), Ondřej Novák (ASMEA), Vladimír Rejlek (Wunderman)

Hlavní planner agentury Comtech_Can Petr Laštovka bude třetí rok v řadě předsedou sdružení Digitální agentury při Asociaci komunikačních agentur. Znovuzvolen byl na zasedání sekce ve středu 4. října, v prostorách Comtechu. Zástupci agentur vybírali ve volbě ze dvou kandidátů, dali přednost Laštovkovi, který sekci vede dva roky a během setkání vyzdvihl úspěch projektů, za nimiž sekce stojí.

Petr Laštovka v Ponrepu. Foto: David Bruner

Petr Laštovka v Ponrepu. Foto: David Bruner

Mezi ty patří fungující DigiAka, Akademie digitálního marketingu, jejíž další běh právě začíná. Digitální agentury se dál chtějí scházet na dopoledních veřejných přednáškách v pražské kavárně Ponrepo. Mimo to se zástupci sekce zapojují do práce v pracovních skupinách Asociace komunikačních agentur.

Laštovka dále zmínil, že by Digitálním agenturám „slušely“ nové členské agentury a přímo vyzval úspěšné digitální agentury na trhu, aby vstoupily do asociace. „Společně jsme silnější,“ prohlásil.