Nedávno založená digitální sekce Wunderman Interactive začala nabízet produkt zaměřený na dosud těžce analyzovatelnou komunikaci na online sociálních sítích. Nový nástroj pro monitoring sociálních médií agentura nazvala Wunderman Listening Platform (WLIP).
Platforma umí sledovat, jak se o produktu nebo značce vyjadřuje konkrétní uživatel internetu. Dokáže rozlišit pozitivní a negativní příspěvky. Sleduje dění i mimo pokrytí standardních vyhledávačů - v blozích, diskusních fórech, komentářích pod články, na Facebooku, Twitteru či na YouTube, uvedla firma.
Platforma dále slibuje monitoring ve všech jazycích i zpětné analýzy.
Čerstvě uvedená platforma Wundermanu není prvním takovým nástrojem, který je v Česku k dispozici. Marketingová agentura Ataxo uvedla před pár měsíci svůj Social Insider. Monitoring sociálních sítí nabízí i Newton Media, jež sleduje a archivuje obsah všech typů médií.