
Tomáš Šmíd
Na pozici head of digital trading agenturní skupiny Dentsu se stal Tomáš Šmíd. Ten se má pod vedením Martina Mlýnka, investičního ředitele Dentsu, věnovat sledování komerčních trendů na trhu a následně dohlížet na vývoj a implementaci obchodních kanálů v digitálních médiích v rámci celé skupiny v Česku. Šmíd střídá Barboru Pokornou, která na konci února z pozice po necelém roce odchází.
Šmíd má více než dvacetiletou praxi v oboru. Do Dentsu přichází po dvou letech v Lego Czech Republic, kde zastával pozici regional senior media manager. V minulosti působil v několika mediálních agenturách, naposled jako media director v agentuře Wavemaker ze skupiny GroupM komunikačního koncernu WPP. Dělal na zahraničních spolupracích v Seznamu, v O2 byl marketing communication manager.

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit

Po Malinovi přešel z McCannu do Publicis Groupe David Bárta
