Digitální investice v Dentsu nově řídí Tomáš Šmíd

Tomáš Šmíd na pozici head of trading střídá Barboru Pokornou, ta na konci února odchází.

Tomáš Šmíd

Tomáš Šmíd

Na pozici head of digital trading agenturní skupiny Dentsu se stal Tomáš Šmíd. Ten se má pod vedením Martina Mlýnka, investičního ředitele Dentsu, věnovat sledování komerčních trendů na trhu a následně dohlížet na vývoj a implementaci obchodních kanálů v digitálních médiích v rámci celé skupiny v Česku. Šmíd střídá Barboru Pokornou, která na konci února z pozice po necelém roce odchází.

Šmíd má více než dvacetiletou praxi v oboru. Do Dentsu přichází po dvou letech v Lego Czech Republic, kde zastával pozici regional senior media manager. V minulosti působil v několika mediálních agenturách, naposled jako media director v agentuře Wavemaker ze skupiny GroupM komunikačního koncernu WPP. Dělal na zahraničních spolupracích v Seznamu, v O2 byl marketing communication manager.