Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Digitální komunikaci Billy zajistí Dark Side

Digitální agentura se chce při práci pro řetězec víc zaměřit na spolupráci s bloggery.

Ve výběrovém řízení na digitální komunikaci maloobchodního řetězce Billa zvítězila agentura Dark Side. Rozhodnutí padlo krátce po zveřejnění výsledku výběrového řízení na ATL komunikaci, v němž svou pozici obhájila agentura DDB. Spolupráce mezi Dark Side a obchodním řetězcem začne od 1. srpna letošního roku. Médiáři to sdělil Dominik Hrodek, zástupce ředitele Dark Side.

Dominik Hrodek

Dominik Hrodek

„Víc se zaměříme na práci s bloggery a na komunikaci se zákazníkem,“ naznačil Hrodek směr spolupráce s Billou. Dark Side bude také spolupracovat s DDB, která pracuje pro tento maloobchodní řetězec od léta 2013, kdy vystřídala Kaspen/Jung von Matt.

Tendr na digitální agenturu vypsala Billa začátkem května letošního roku s tím, že vítěz se bude spolupodílet na vytvoření digitální strategie na další období a na řízení a správě současných komunikačních kanálů společnosti Billa.