Digitální agentura Dark Side se stala centrálním dodavatelem digitální komunikace pro oblast reprodukční medicíny zdravotnického řetězce FutureLife, který sdružuje kliniky s pobočkami v Česku, na Slovensku a v Londýně. Akvizice pacientů ale probíhá podle zástupců firmy ve více zemích, a to i mimoevropských. „Naše kliniky asistované reprodukce stále častěji vyhledává zahraniční klientela. Jejich komunikace se tedy zaměřuje nejen na celou Evropu, ale i mimo ni,“ tvrdí marketingová šéfka FutureLife Jana Lunerová.
Podle výkonného ředitele Dark Side Tomáše Jindříška bude mít agentura na starost nejen digitální projekty typu například vytvoření nových webů pro jednotlivé kliniky, ale i strategickou marketingovou komunikaci včetně content marketingu. Důvodem je to, že se už delší dobu věnuje osvětovým projektům v oblasti neplodnosti, které připravovala pro výrobce léků a farmaceutických přípravků Merck. „Provozujeme například portál Stop neplodnosti a před několika týdny jsme rozjeli projekt Muži činu nabízející preventivní vyšetření spermatu,“ připomněl Jindříšek.
Podle Jindříška se dosavadní komunikace v tomto segmentu zaměřovala spíš na lidi, kteří jsou už pro asistovanou reprodukci rozhodnuti. „My se chceme zaměřit víc na rozšíření povědomí široké veřejnosti o této problematice, aby už nešlo o tabuizované téma. Česko patří v oblasti asistované reprodukce k evropské špičce, máme v tomto směru i dobrou legislativu, díky čemuž pochází značná část klientů českých klinik ze zahraničí, ale v Česku se o tom moc neví ani nemluví, což je škoda.“
Pro kliniky skupiny FutureLife bude Dark Side pracovat exkluzivně (nebude tedy zastupovat jiná centra asistované reprodukce), na osvětových projektech s Merckem ale bude spolupracovat i nadále. Jedním z prvních výstupů spolupráce s novým klientem byla kampaň k otevření nového křídla kliniky Gennet v Praze na Letné, kam Dark Side zvala novináře i veřejnost. Další kampaně by se měly rozběhnout už během května. Agentura také připravuje pro FutureLife speciální projekt zaměřený na dárkyně vajíček.
Řetězec FutureLife je vlastněn fondem Hartenberg, který založili Andrej Babiš s Jozefem Janovem.