Maloobchodní řetězec Globus si ve výběrovém řízení zvolil Havas Digital jako novou agenturu, která bude zajišťovat dlouhodobou komunikaci značky na sociálních sítích a dalších digitálních kanálech, včetně strategie, správy a nákupu reklamního prostoru, přípravy a realizace kreativních kampaní či spolupráce s influencery. Havas po několika letech vystřídal agenturu 2Fresh.
„Havas Digital jsme si vybrali proto, že nejlépe splnil naše komplexní zadání – jak kreativní a strategické, tak mediální,“ komentuje Jan Vašíček, čerstvý director of brand marketing Globusu. „Sociální sítě a online kanály jsou v retailu silným komunikačním nástrojem, a proto se chceme společně zaměřit na kvalitní doručení brandových i obchodních cílů,“ dodává Milica Petrik, digital director Havas Prague.

V Czech News Center založili odbory. Plánují spolupráci i s těmi veřejnoprávními

Vedení Mark BBDO přebírají Zdeněk Mikeš a Martin Mareš

Týdeník Rozhlas stovku neoslaví. Po 99 letech končí, už není životaschopný
