Pozici creative group head of digital v kreativní agentuře Leo Burnett Praha od října zastává Martin Mareš. Přišel z agentury Triad Advertising, kde tři roky působil jako creative director a staral se o značky Gambrinus, Excelent, Granko a Evropa 2. V Leo Burnett má mít na starosti široké portfolio mezinárodních i lokálních značek.
Kreativní tým Leo Burnett přitom vede Martin Pasecký, Mareš ho doplnil v čele kreativy digitálu (head of digital). Group head of arts je od února Ondřej Křišťan. Ten se do Leo Burnett vrátil po třech letech v agentuře Retail Marketing Practice.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Po čtvrtstoletí v Becherovce