Pozici creative group head of digital v kreativní agentuře Leo Burnett Praha od října zastává Martin Mareš. Přišel z agentury Triad Advertising, kde tři roky působil jako creative director a staral se o značky Gambrinus, Excelent, Granko a Evropa 2. V Leo Burnett má mít na starosti široké portfolio mezinárodních i lokálních značek.
Kreativní tým Leo Burnett přitom vede Martin Pasecký, Mareš ho doplnil v čele kreativy digitálu (head of digital). Group head of arts je od února Ondřej Křišťan. Ten se do Leo Burnett vrátil po třech letech v agentuře Retail Marketing Practice.

Ondřej Křišťan. Repro: LinkedIn

Odchod z pořadu ani ne po roce
Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Pracovní název je Page 404
Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Sledujte nový rozhovor
Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě

Digilidi s Laštovkou na drátě