Pozici creative group head of digital v kreativní agentuře Leo Burnett Praha od října zastává Martin Mareš. Přišel z agentury Triad Advertising, kde tři roky působil jako creative director a staral se o značky Gambrinus, Excelent, Granko a Evropa 2. V Leo Burnett má mít na starosti široké portfolio mezinárodních i lokálních značek.
Kreativní tým Leo Burnett přitom vede Martin Pasecký, Mareš ho doplnil v čele kreativy digitálu (head of digital). Group head of arts je od února Ondřej Křišťan. Ten se do Leo Burnett vrátil po třech letech v agentuře Retail Marketing Practice.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli