Digitální marketing Esetu řídí Kadlečková

Změnou struktury prošlo celé marketingové oddělení producenta bezpečnostního softwaru.

Michaela Kadlečková

Michaela Kadlečková

Michaela Kadlečková ve společnosti Eset, vyvíjející bezpečnostní software, převzala rozvoj marketingové automatizace, návrh a implementace dlouhodobé strategie pro CLM i rozvoj webových služeb. Přišla z pozice marketingové manažerky společnosti Kverneland. V minulosti působila i jako specialistka online marketingu Letiště Praha či jako e-commerce lead v Panasonicu. Je absolventkou Univerzity Hradec Králové v oboru informační management.

Kadlečková nastupuje v době, kdy zároveň Eset změnil interní strukturu oddělení marketingu české pobočky. Ve vedení marketingového oddělení i jednotlivých týmů zůstávají stejní lidé, změnou ale prošlo rozdělení kompetencí. Marketingové oddělení Esetu vede ředitel Jaroslav Fabián. Šárka Píšová zastává pozici manažerky marketingové komunikace a řídí veškeré online i offline komunikační aktivity a marketingový program na podporu aktivit sítě resellerů.

Šárka Píšová

Šárka Píšová

Ondřej Šafář, manažer PR a komunikace, který vede externí i interní komunikaci a CSR aktivity společnosti, převzal vedení komunikačních projektů na sociálních sítích a interní tvorbu audiovizuálního obsahu a kampaní.

Ondřej Šafář

Ondřej Šafář