
Michaela Kadlečková
Michaela Kadlečková ve společnosti Eset, vyvíjející bezpečnostní software, převzala rozvoj marketingové automatizace, návrh a implementace dlouhodobé strategie pro CLM i rozvoj webových služeb. Přišla z pozice marketingové manažerky společnosti Kverneland. V minulosti působila i jako specialistka online marketingu Letiště Praha či jako e-commerce lead v Panasonicu. Je absolventkou Univerzity Hradec Králové v oboru informační management.
Kadlečková nastupuje v době, kdy zároveň Eset změnil interní strukturu oddělení marketingu české pobočky. Ve vedení marketingového oddělení i jednotlivých týmů zůstávají stejní lidé, změnou ale prošlo rozdělení kompetencí. Marketingové oddělení Esetu vede ředitel Jaroslav Fabián. Šárka Píšová zastává pozici manažerky marketingové komunikace a řídí veškeré online i offline komunikační aktivity a marketingový program na podporu aktivit sítě resellerů.

Šárka Píšová
Ondřej Šafář, manažer PR a komunikace, který vede externí i interní komunikaci a CSR aktivity společnosti, převzal vedení komunikačních projektů na sociálních sítích a interní tvorbu audiovizuálního obsahu a kampaní.

Ondřej Šafář