Digitální marketing O2 zajišťuje Acomware

Kromě kampaní v online prostředí agentura klientovi plánuje a nakupuje mediální prostor.

Telekomunikační operátor O2 si vybral agenturu Acomware, aby mu zajistila kompletní služby digitálního marketingu, a to jak pro segment B2C, tak B2B. „V rámci této spolupráce je naším primárním focusem výkon, a to zejména prostřednictvím PPC kampaní, kampaní na sociálních sítích či za využití ostatních typů programatického nákupu. Další z oblastí, které pro O2 zajišťujeme, je kompletní media planning, nákup mediálního prostoru v přímém prodeji a zvýšení dosahu vlastního obsahu O2 na sociálních sítích,“ přiblížil provozní ředitel Acomware Dušan Smoljak.

Acomware se stará o kampaně pro jednotlivé produkty, jako je Internet, O2 TV, volání nebo mobilní telefony, dále o aplikace Moje O2 či O2 Knihovna a v neposlední řadě i o kampaně dalších divizí, například HR nebo Nadace O2. Marketingové služby rovněž poskytuje i divizi B2B, například pro oblasti jako kybernetická bezpečnost či datová centra.

„Pozitivně vnímáme aktivní přístup klienta k testování nových typů kampaní, optimalizace nebo umístění, a to i v rámci méně tradičních komunikačních kanálů, jako je TikTok, Snapchat, Bing a podobně,“ dodává šéf agentury David Vurma. Efektivnější kampaně může podle něj Acomware vytvářet i proto, že O2 aktivně využívá platformu pro zákaznická data Exponea. „Acomware si nás získala zodpovědným přístupem, pečlivostí a vysokou mírou expertízy. Zásadní je pro nás schopnost efektivně odřídit velké komunikační kampaně,“ konstatuje Andrea Nováková, online sales & marketing automation manager O2.