
Logistická služba DoDo působí celkem v sedmi evropských zemích
Logistický startup DoDo si vybral partnera, který mu na šesti evropských trzích bude zajišťovat digitální marketing. Bude jím agentura LCG New Media. Má dělat kampaně na nábor kurýrů, získávání nových franšízových partnerů, zákazníků nebo pomoci se zvyšováním povědomí o značce.
„Zajišťovat budeme brand a výkonnostní kampaně na nábor kurýrů, partnerů a franšíz či zvyšování povědomí o značce v jednotlivých zemích. Součástí spolupráce je i implementace automatizovaných reportingů napříč skupinou,“ říká za LCG New Media šéf agentury Vojtěch Lambert. Kampaně bude zajišťovat v Česku, na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Německu a v Rakousku. Kromě toho služba působí ještě v Bulharsku.
„Věříme, že naše vzájemná spolupráce podpoří jak akvizici nových klientů, tak vstup DoDo na další zahraniční trhy, což je pro nás momentálně jednou z hlavních priorit,“ uvádí Jana Hejnicová, group head of marketing DoDo.
Startup DoDo začínal jako služba osobního asistenta, dnes je s více než 1.200 ekologických vozidel a necelými 2.000 kurýrů logistickým partnerem největších značek v oblasti e-commerce, retailu i rychlého občerstvení. Za rok doručí pět milionů objednávek a letos chce pokořit miliardový obrat.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další
