V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Digitální marketing v Albertu povede Matoušek

David Matoušek nastoupí v dubnu 2021, dosud byl marketingovým ředitelem Slevomatu.

David Matoušek

David Matoušek

K 1. dubnu 2021 nastoupí do obchodního řetězce Albert na pozici digital marketing director David Matoušek. Povede tým odpovědný za implementaci digitálních strategií společnosti, které mají zlepšovat zákaznickou zkušenost ve všech formátech a prodejních kanálech, v nichž Albert působí.

Matoušek přichází se zkušenostmi ze Slevomatu, kde působil téměř tři roky jako marketing director, a ze společnosti Criteo v Mnichově, kde se věnoval budování pozice na trhu střední a východní Evropy. Vystudoval MBA se zaměřením na mezinárodní obchod na National Sun Yat-sen University na Tchaj-wanu. V prvních letech své kariéry pracoval v Googlu a LMC.