Digitální marketing v agentuře Artspeak PR, která se věnuje komunikaci pro klienty z oblasti designu, architektury, umění a módy, nově řídí Eva Cao. Ta dřív působila jako kreativní stratég agentur Symbio či Striker. Po svých studiích na VŠE v Praze a VIA University College v Dánsku se zabývala digitálními kanály návrháře Henrika Vibskova a jeho concept storu v Kodani. V Artspeak PR se jí dostaly pod ruku značky jako Vavavoom, Činohra Národního divadla či Shoedaism.
„Hlavním přínosem synergie digitálního marketingu a PR je příležitost pro nikové značky v portfoliu Artspeak PR dostat se do povědomí širšímu publiku bez toho, aby se musely spoléhat pouze na placenou reklamu na sociálních sítích. Pro větší značky je zase zajímavé vymýšlet aktivity, které v sobě nesou to nejlepší z obou disciplín - důraz na aktuálnost komunikace a dlouhodobé práci na asociacích se značkou,“ říká o spolupráci Eva Cao.