
Barbora Labová
Na pozici head of digital sales české pobočky rozhlasového koncernu Lagardere (Frekvence 1, Evropa 2, Bonton, Zet, Dance radio, Pigy) nastoupila v půli března Barbora Labová. Povede tým digitálního obchodu a bude zodpovědná za veškeré příjmy z digitální reklamy značek Lagardere v Česku. Je přímo podřízena Jiřímu Sládkovi, šéfovi digitální divize, který do Lagardere nastoupil před půl rokem.
Labová přichází z agentury Face Up, kde se podílela na nastavení chodu oddělení online reklamy. V oboru dělá patnáct let, dělala manažerku v Mafře, Centrum Holdings či Mladé frontě.
„Tímto považuji vedení digitální divize už za kompletní,“ prohlásil Sládek. Ten si už postavil nový videotým. Prioritou na webu je totiž letos pro firmu tvorba videa, respektive zvyšování prostoru pro videoreklamu. První větším počinem byl březnový online přenos výročních Hudebních cen Evropy 2.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní
