
Sodexo od roku 1992 v Česku nabízí firmám i institucím služby v oblastech zaměstnaneckých benefitů, motivačních programů a řešení pro veřejnou správu, a to prostřednictvím elektronických karet a poukázek na stravování a volný čas, dárkových poukázek nebo systému na správu benefitů Cafeteria. Benefity Sodexo využívá 700.000 zaměstnanců a v největší benefitní síti je zapojeno více než 70.000 partnerů, u kterých je možné benefity uplatnit. Foto: Sodexo
PR a digitální agentura Insighters od září spravuje sociální sítě LinkedIn, Facebook a Instagram pro Sodexo Benefity, největšího tuzemského poskytovatele benefitů pro stravování a volný čas. Navíc mu zajišťuje influencer marketing i tvorbu audiovizuálního obsahu a fotografií. Od příštího roku si vezme na starost i tvorbu obsahu pro mobilní aplikaci.
Na profilech na sítích se chce více zaměřit na autentický obsah, primárně prostřednictvím videí a Reels. „Hledali jsme agenturu, která se nám postará nejen o sociální sítě, ale nabídne nám komplexní servis, který propojí veškerý digitální obsah. Právě proto jsme se rozhodli pro Insighters, kteří nás přesvědčili také svou znalostí linkedinového prostředí,“ zdůvodňuje výběr Tereza Knířová, vedoucí komunikace Sodexo.
Právě LinkedIn je pro Sodexo důležitý, neboť zde oslovuje své zákazníky z řad firem. Proto se chce agentura Insighters primárně zaměřit na zapojení ambasadorů a zaměstnanců do komunikace skrze tuto sociální síť. „Velikost klienta a jeho otevřenost inovativním nápadům je pro nás příležitostí realizovat kreativní aktivity,“ komentuje spolupráci Viktorija Kudyn, digitální manažerka Insighters, „můžeme využít potenciál našeho digitálního i audiovizuálního oddělení.“
Cílem agentury je využít příležitosti profilovat Sodexo jako jedničku na trhu nejen v množství klientů, ale i v komunikaci, a to právě pomocí vlastního originálního obsahu, propojení sociálních sítí s obsahem influencerů a kvalitního community managementu.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
