Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Digitální prodeje Reflexu stagnují, přesto dál vede

Deník Blesk prodává v elektronické verzi víc než dvakrát tolik než druhé Hospodářské noviny, Reflex dokonce sedmkrát tolik, co týdeník Respekt. Ukazují to nejčerstvější, listopadová čísla kanceláře ABC ČR, která ověřuje náklady tisku.

U Blesku dál stoupají minimálně o osmnáct stovek měsíčně, čímž se bulvární list od loňského července dostal v elektronických prodejích na nynějších 11.052 prodaných elektronických kopií. Následují Hospodářky (5.294), Mladá fronta Dnes (1.040), Lidové noviny (464) a Deník (135).

Blesk prodává 25x méně digitální verze než je jeho celkový prodej (papírové a digitální verze dohromady prodá 282.441 kusů). U Hospodářských novin zase digitální prodeje převyšují počet výtisků prodaných na stáncích (4.442).

Prodeje digitálních verzí deníků

Digitální prodeje vydavatelství titulů Ringier Axel Springer Blesk a Reflex přitom v průběhu loňska prudce narostly - nesrovnatelně s vývojem prodejů ostatních deníků a časopisů - hlavně díky tomu, že se nabízely v balíčku při koupi tabletů Samsung. Stagnace digitálního odbytu Reflexu naznačuje, že prodejní akce již skončila.

Přesto Reflex prodává přes 14 tisíc kusů, konkrétně 14.062 - to je nejvíc z časopisů a zároveň nejvíc digitální prodejů ze všech tištěných titulů. Následují Respekt (2.266 kopií), Ekonom (1.076) a Týden (436).

Prodeje digitálních verzí vybraných časopisů

S odstupem se v pořadí objevují National Geographic a FotoVideo, téměř shodně se 151, respektive 150 prodanými kopiemi na vydání. Ostatní prodávají řádově jen desítky. Měsíčník pro ženy Marie Claire zrušil digitální prodej poté, co přešel ze Sanomy pod Burdu; pod Sanomou prodával dvacítku kopií na vydání. Naopak v říjnu se ve statistikách objevil Computerworld vydavatelství IDG, s prodeji pod osmdesát kopií.

Prodeje digitálních verzí vybraných časopisů