Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Digitální promo La Collezione zajistí Loosers

Riccardo Lucque

Riccardo Lucque, zakladatel sítě La Collezione

Digitální komunikaci sítě restaurací La Collezione budou obstarávat Loosers. Agentura se postará o strategii, bude se podílet na kreativě a produkci obsahu pro sociální sítě (včetně videa), online marketingu a vývoji newsletterů. Pod La Collezione, jejíž hlavou je Riccardo Lucque, spadají restaurace Aromi, La Finestra in Cucina, pět bister La Bottega s e-shopem E-bottega, škola vaření Laboratorio či dodavatel vín Via del Vino. Loosers se tak budou celkově starat o 16 profilů na sociálních sítích. V průběhu roku se agentura bude podílet i na několika eventech. Do komunikace hodlá zapojit také influencery.