V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Digitální promo La Collezione zajistí Loosers

Riccardo Lucque

Riccardo Lucque, zakladatel sítě La Collezione

Digitální komunikaci sítě restaurací La Collezione budou obstarávat Loosers. Agentura se postará o strategii, bude se podílet na kreativě a produkci obsahu pro sociální sítě (včetně videa), online marketingu a vývoji newsletterů. Pod La Collezione, jejíž hlavou je Riccardo Lucque, spadají restaurace Aromi, La Finestra in Cucina, pět bister La Bottega s e-shopem E-bottega, škola vaření Laboratorio či dodavatel vín Via del Vino. Loosers se tak budou celkově starat o 16 profilů na sociálních sítích. V průběhu roku se agentura bude podílet i na několika eventech. Do komunikace hodlá zapojit také influencery.