Brainz chystají druhý Retox, tentokrát na téma disruptive marketing. Stejně jako v loňském roce se nejedná o nažehlenou konferenci s bílými ubrusy, ale o dva sály nabité technologiemi a disruptivním marketingem.
Ve čtvrtek 1. 11. 2018 si od 18.00 v pražském Kině Pilotů budete moci vyzkoušet, jak funguje například internet of things, a získáte spoustu zážitků z virtuální a augmentované reality. Na workshopech se dozvíte, jak takové technologie vznikají. Jak se vytvářela virtuální projížďka historií pro CzechTourism nebo jak Brainz dostali celý tank do budovy Českého rozhlasu.
Přednášející prozradí to nejlepší ze svého oboru.
- Štěpán Kleník, spoluzakladatel Brainz a Brainz VR seznámí diváky s pojmem disruption a jak připravit značky na budoucnost trhu.
- Petr Šrámek, český vizionář, podnikatel, mentor a popularizátor umělé inteligence představí svůj projekt AI Startup Incubator.
- Inovátor Štěpán Šilhavý, který jako spoluzakladatel stojí za projektem Sense Arena, vysvětlí, jaké jsou možnosti využití virtuální reality jako profesionálního trénikového nástroje v ledním hokeji.
- Poslední řečník, a náhodou také od Š, Martin Šámal, ve své přednášce představí své působení ve společnosti VAFO Praha a vysvětlí, proč jsou důležité inovace i ve společnosti, která se zabývá krmivy pro domácí mazlíčky Brit a Carnilove.
Ve druhém sále mohou návštěvníci nahlédnout do budoucnosti mobilního světa a tým Brainz VR představí své nejlepší projekty tohoto roku.
- Jakub Smoljak a Ladislav Janeček z Brainz seznámí publikum s internetem věcí a jeho praktickým využitím v marketingové šedi.
- V neposlední řadě vystoupí také kreativní ředitel Brainz Jan Patawa, který bude mluvit o budoucnosti uživatelského rozhraní v automobilech.
Víc informací u události na Facebooku