V neděli po osmé začal na televizi Nova nový detektivní seriál z prostředí advokátní kanceláře Dáma a Král. V hlavních rolích Matěj Hádek, Tereza Hofová a Miroslav Donutil. Hlavním scenáristou je Štefan Titka, hlavním režisérem je Vladimír Michálek, producentem Bionaut Vratislava Šlajera, který pro Českou televizi dělal Svět pod hlavou a s Donutilem Doktora Martina.

Digitální retox

Přijďte se intoxikovat digitálem na netradiční nekonferenci agentury Brainz

Digitální retox na plakátech

Digitální retox na plakátech

Kdo přijde mluvit na Digitální retox

Kdo přijde mluvit na Digitální retox

Digitální retox: visačka 1

Digitální retox: visačka 1

Digitální retox: visačka 2

Digitální retox: visačka 2

V úterý 17. října 2017 se v pražském Kině Pilotů uskuteční od 18 do 20 hodin netradiční nekonference, na které nebudou chybět skvělí hosté, tajné informace, nikdy nezveřejněná data, jedinečné zážitky, něco málo pití a trochu víc mejdanu. Přijďte se intoxikovat nejen digitálem od značek Nestlé, Staropramen nebo Škoda Auto v podání týmu agentury Brainz.

Můžeme se společně potkat, trochu si zanadávat na ty, co nepřijdou, a pak společně domluvit byznys, který bude pro ostatní inspirací. Brainz ukáží, co málo stačí k tomu, abyste dělali věci lepší, inovativnější a zábavnější. Pro nás, pro vás, pro všechny.

Kdo bude mluvit a o čem

  • Michal Vigh, brand marketing manager ze společnosti Škoda Auto, prozradí inovativní způsoby práce se značkou a využívání nových technologií v komunikaci. Jako jedna z prvních automobilek na světě realizuje projekty s technologiemi VR a AR.
  • Alena Oswaldová, digital strategist z Nestlé, neplýtvá slovy. Poradí ohledně online kampaní, integrace digitálních médií a kreativních řešení.
  • Tomáš Šebesta, digital & social media manager Pivovarů Staropramen, ukáže, že i inovace můžou najít uplatnění v historii.
  • Štěpán Kleník, spoluzakladatel agentury Brainz, poreferuje na téma retox. Jak implementovat nápady do reality, rozšířené reality nebo virtuální reality? Která je ta skutečná?
  • Jan Patawa, kreativní ředitel agentury Brainz, vytáhne z rukávu esa sociálních médií, zejména pak pár tipů na nejlepší livestream na světě.