V úterý 17. října 2017 se v pražském Kině Pilotů uskuteční od 18 do 20 hodin netradiční nekonference, na které nebudou chybět skvělí hosté, tajné informace, nikdy nezveřejněná data, jedinečné zážitky, něco málo pití a trochu víc mejdanu. Přijďte se intoxikovat nejen digitálem od značek Nestlé, Staropramen nebo Škoda Auto v podání týmu agentury Brainz.
Můžeme se společně potkat, trochu si zanadávat na ty, co nepřijdou, a pak společně domluvit byznys, který bude pro ostatní inspirací. Brainz ukáží, co málo stačí k tomu, abyste dělali věci lepší, inovativnější a zábavnější. Pro nás, pro vás, pro všechny.
Kdo bude mluvit a o čem
- Michal Vigh, brand marketing manager ze společnosti Škoda Auto, prozradí inovativní způsoby práce se značkou a využívání nových technologií v komunikaci. Jako jedna z prvních automobilek na světě realizuje projekty s technologiemi VR a AR.
- Alena Oswaldová, digital strategist z Nestlé, neplýtvá slovy. Poradí ohledně online kampaní, integrace digitálních médií a kreativních řešení.
- Tomáš Šebesta, digital & social media manager Pivovarů Staropramen, ukáže, že i inovace můžou najít uplatnění v historii.
- Štěpán Kleník, spoluzakladatel agentury Brainz, poreferuje na téma retox. Jak implementovat nápady do reality, rozšířené reality nebo virtuální reality? Která je ta skutečná?
- Jan Patawa, kreativní ředitel agentury Brainz, vytáhne z rukávu esa sociálních médií, zejména pak pár tipů na nejlepší livestream na světě.
Víc informací najdete na Facebooku