Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Digitální strategii Aquababes zajistí Get Boost

Agentura pokračuje pro Karlovarské minerální vody v projektu fiktivní dívčí skupiny.

Agentura Get Boost Tomáše Gavlase a Davida Růžičky vyhrála tendr společnosti Karlovarské minerální vody na nový koncept a strategii komunikace hudebního projektu Aquababes na YouTube a dalších sociálních sítích. Get Boost už pro Karlovarské minerální vody kampaně na YouTube dělal, třeba kampaň na podporu soutěže Český slavík Mattoni a jeho kategorie Hvězda internetu.

Nový kontrakt je prozatím stanoven na rok. Digitální komunikace Aquababes má kromě YouTube jako primárního kanálu zahrnout sekundárně Facebook, Instagram, Snapchat, za nimi Twitter. A samozřejmě web. “Jako hlavní bereme sjednocení komunikace do nového tónu a posunutí projektu ve všech směrech na novou úroveň,” podotkl k pokračování spolupráce David Růžička.

Za Karlovarské minerální vody je v projektu Jitka Altman, manažerka značky Aquila, kterou Aquababes propagují.