Majitel Seznamu Ivo Lukačovič prohlásil, že jeho online televize Stream.cz dosud byla „obrovská černá díra na peníze“ a teprve teď „se konečně přehoupla z dlouhotrvající, chronické ztrátovosti a začala generovat minimální zisk“. Říká to poté, co Stream.cz opustila dvojice ZáhořKuchynka, jež staví konkurenční projekt pro Mall Group. „Některé formáty čistě internetová televize nemůže uživit,“ tvrdí Lukačovič. Stream.cz s novými šéfy ohlásil novou vlnu seriálů pro mainstream.

Digitální strategii Aquababes zajistí Get Boost

Agentura pokračuje pro Karlovarské minerální vody v projektu fiktivní dívčí skupiny.

Agentura Get Boost Tomáše Gavlase a Davida Růžičky vyhrála tendr společnosti Karlovarské minerální vody na nový koncept a strategii komunikace hudebního projektu Aquababes na YouTube a dalších sociálních sítích. Get Boost už pro Karlovarské minerální vody kampaně na YouTube dělal, třeba kampaň na podporu soutěže Český slavík Mattoni a jeho kategorie Hvězda internetu.

Nový kontrakt je prozatím stanoven na rok. Digitální komunikace Aquababes má kromě YouTube jako primárního kanálu zahrnout sekundárně Facebook, Instagram, Snapchat, za nimi Twitter. A samozřejmě web. „Jako hlavní bereme sjednocení komunikace do nového tónu a posunutí projektu ve všech směrech na novou úroveň,“ podotkl k pokračování spolupráce David Růžička.

Za Karlovarské minerální vody je v projektu Jitka Altman, manažerka značky Aquila, kterou Aquababes propagují.