Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Digitální strategii Decathlonu zajišťuje MarketUp

Decathlon

Pro značku Decathlon pracuje agentury už čtyři měsíce

Digitální agentura MarketUp rozšířila klientské portfolio o značku Decathlon. Cílem nové spolupráce je zvýšení tržního podílu sportovního řetězce na českém trhu. „S klientem intenzivně spolupracujeme už čtyři měsíce. Naším úkolem je nastavit celkovou kontinuální digitální komunikaci, která zajistí plnění cílů nejen v online prostředí, ale také v návštěvnosti a růstu obratu kamenných poboček. Pro klienta rovněž organizujeme workshopy a školení na různá témata digitálního marketingu,“ přibližuje projektový manažer agentury Lukáš Cikánek.

„Pro přípravu strategie jsme vycházeli z vlastní situační analýzy konkurence, z odhadovaného růstu trhu a jasné definice cílové skupiny. Na základě dat jsme identifikovali problémové oblasti a klientovi navrhli potřebná opatření,” popisuje Cikánek začátky nové spolupráce.

„Pro růst značky hraje klíčovou roli vhodná kombinace taktik a vyvážený poměr výkonnostních a kampaní na budování značky. Projektový tým agentury stanovil řadu cílů, které jsou v rámci spolupráce postupně realizovány. Mezi ně patří implementace pokročilé verze real-time reportingu, využití nejnovějších přístupů v plánování brand–buildingových kampaní nebo intenzivní spolupráce s platformami třetích stran jako Adform, Google, Seznam, Heureka či Facebook,“ uvádí agentura.

Decathlon není prvním klientem agentury z kategorie sportu. MarketUp pracuje rovněž pro český maloobchodní řetězec se sportovní obuví a oblečením A3 Sport, už pátým rokem pro něj zajišťuje kompletní digitální komunikaci na českém, slovenském i německém trhu.