Tendr na správu českých kanálů automobilky Škoda Auto na sociálních sítí dopadl vítězně pro agenturu Peppermint Digital. V několikakolovém výběrovém řízení mladoboleslavská automobilka svěřila agentuře své tuzemské aktivity na Facebooku, Instagramu i Twitteru a také správu kanálu na YouTube včetně tvorby videí. Peppermint zajistí pro značku Škoda v Česku dlouhodobou komunikaci, konkrétně plánuje i spustit dlouhodobou komunikaci na LinkedIn a na starosti bude mít i vývoj a realizaci digitálních kampaní.
V práci pro klienta střídá agenturu Zaraguza. Ta sociální sítě automobilky rozbíhala a komunikaci předává po dlouhých šesti letech. „Naším hlavním cílem je připravovat ve spolupráci se značkou Škoda obsah, který bude nejen bavit zanícené brand lovery, ale zároveň bude generovat skutečný byznys,“ říká Klára Máchová, která má v Peppermintu na starost business development a akvizici nových klientů. „Už pozvání do tendru jsme vnímali jako čest, protože i komunikace Škoda Auto, jak ji připravovala Zaraguza, pro nás byla benchmarkem kvalitní práce,“ dodává.
„Značka Škoda je dlouhodobě lídrem sociálních sítí v rámci automotive segmentu v Česku. Naše očekávání do budoucna je zvýšit náskok před konkurencí a přinášet kvalitní a hodnotný obsah, který bude naše konzumenty bavit. Věříme, že nám agentura Peppermint, vítěz výběrového řízení, pomůže posunout značku na sociálních sítích novým směrem. Letošní rok je pro nás bohatý nejen s ohledem na produktové novinky, ale i další témata, jako je nastupující éra elektromobility a digitalizace,“ říká Barbora Sýkorová, specialistka digitálního marketingu Škoda Auto. Prvním společným projektem s novou agenturou bude digitální kampaň k letošnímu ročníku mistrovství světa v ledním hokeji.“
Peppermint dlouhodobě pracuje pro značky jako Jägermeister, Milka, Mattoni nebo Sazka. Kromě dlouhodobé komunikace na sociálních sítích pro ně zajišťuje kreativní koncepty nebo kampaně výkonnostního marketingu.