I rok 2015 přinesl do Česka řadu nových digitálních agentur. I rok 2016 jsme proto začali jejich přehlídkou. Nové týmy i ty vybrané zavedenější přišly předvést, co do marketingu chtějí přinést čerstvého. Každá z agentur dostala čtvrt hodinu na prezentaci svých novinek.
Sešli jsme se v úterý 16. 2. 2016 v Global Centru. Připomeňte si průběh akce na Twitteru a Instagramu.
Zaznamenali jsme
- Od TL5 se oddělí Hashtag5, nabídne influencery
- Rokoš rozjíždí agenturu pro videoobsah Spoko
- Digital Communications se mění na AMI Digital
Chystáme fotogalerii a také speciální souhrnné vydání toho, co zaznělo, ve formě digitálního časopisu. Vyjde začátkem příštího týdne.
Program
- 9.30-10.55
- 9.30 Mustard
- 9.45 Digital Communications
- 10.00 Friendly
- 10.15 Dobrý web
- 10.30 Ogilvy One
coffee break
- 11.05-12.15
- 11.05 Square Media
- 11.20 Mediatel
- 11.35 Digital Native Agency
- 11.50 RobertNěmec.com
oběd
- 12.45-13.30
- 12.45 Brainz
- 13.00 Spoko
- 13.15 Usertech
coffee break
- 13.45-14.45
- 13.45 TL 5 Digital
- 14.00 Storytlrs
- 14.15 The Funtasty
- 14.30 Fragile Media
Lidi z agentur promluvili k řadě potenciálních klientů v publiku (přítomni budou zástupci značek Škoda Auto, Sazka, Leo Express, Red Bull, Billa, Bageterie Boulevard a další). Účast na akci tak sloužila i jako efektivní představení se před možnými odběrateli jejich služeb, které by jinak museli navštěvovat invidivuálně.