
Renáta Dihlová
Japonský výrobce počítačových tiskáren Epson ustavil na zdejším trhu novou pozici marketing services specialist, na kterou nastoupila Renáta Dihlová. Bude mít na starosti veškerou marketingovou komunikaci pro Česko a Slovensko, zodpovědnost za přípravu a realizaci marketingového plánu a alokování marketingového rozpočtu. V Epsonu pracuje od roku 2017, dosud působila na pozici sales office administrator, kde se starala primárně o administrativu a podporu obchodního a marketingového týmu.

V čem se média mohou přiblížit labelům
Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Poslechněte si podcast Médiáře
„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Patnáctka finalistů na pět míst v radě
Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Startuje CME Content Academy
Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Po 73 letech pronájmu ve svém