Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

“Díky, Mitsubishi,” vzkazují zákazníci automobilce

Nový spot od Scholz & Friends režíroval David Chvátal, hudbu nahrála Terezie Kovalová.

Dovozce vozů Mitsubishi pro Česko a Slovensko uvádí novou lokální kampaň. Jejím hlavním motivem je poděkování za kvalitu, aktuální nabídku a zážitky s vozy. “Naším úkolem bylo přijít s kampaní, v níž dokážeme odkomunikovat jakékoliv přednosti vozů Mitsubishi, ale zároveň podpořit pozitivní vnímání značky jako takové,“ říká Miky Karas, kreativní ředitel agentury Scholz & Friends, která lokální koncept pro obě země připravila. Kampaň běží od 23. února v televizi, rádiu i online. Spot vznikl v produkci Doit.films, režíroval ho David Chvátal, za kameru se postavil Gašper Šnuderl, hudbu složil Tomislav Zvardoň a nahrála ji Terezie Kovalová.

Tiskový inzerát z kampaně Díky, Mitsubishi!

Tiskový inzerát z kampaně Díky, Mitsubishi!

Tiskový inzerát z kampaně Díky, Mitsubishi!

Tiskový inzerát z kampaně Díky, Mitsubishi!