Na český trh vystupuje globální, původně japonská mediální agentura Dentsu X, která je součástí mezinárodní skupiny Dentsu Aegis Network. Hlavní specializací Dentsu X je budování zákaznického zážitku napříč mediálními kanály včetně nestandardních formátů jako sponzoring a produkce filmů, influencer marketing nebo sportovní a kulturní akce, to vše pod heslem, pod heslem Experience Beyond Exposure. Tyto produkty měla doposud v rámci skupiny na starosti agentura Dentsu Aegis Network Sports & Entertainment. Ta se nově s Dentsu X spojí v jeden tým, který dál povede Eva Jandlová. Hlavním důvodem, proč Dentsu X do Česka přichází, je to, že vyhrála v globálním tendru pro klienta Jaguar Land Rover.
„Cílem Dentsu Aegis Network je směrem ke klientovi vystupovat jednotně pod hlavičkou jedné agentury. I proto jsme se rozhodli spojit rebranding s novým klientem a využít silnou propozici této agentury ke spuštění nové éry mediální komunikační agentury Dentsu Aegis Network Sport & Entertainment,“ komentuje generální ředitel pobočky sítě Dentsu Aegis v Česku Petr Chajda. Jím vedená česká pobočka zahrnuje kromě Dentsu X agentury Adexpres, Bistro, Bistro Social, Gong PR, Pragonauts, Vizeum, Carat, Isobar, iProspect, Amnet, Amplifi a Spectra.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
