Díky propojení influencerů a uživatelského testování získala Lovela 230 pozitivních autentických recenzí

Zapojit publikum relevantních influencerů do testování produktů či služeb je jedním z mála legálních způsobů, jak rychle získat autentické uživatelské recenze.

Doplňte své influencery o testfluencery!

Doplňte své influencery o testfluencery!

Uživatelské recenze jsou jedním z nejdůležitějších ukazatelů pro rozhodování zákazníků. Díky platformě Testfluenceři mohou značky získat stovky autentických recenzí už od prvního dne uvedení nového produktu, a to na respektovaných a oblíbených platformách jako Heureka, Mall, Notino, DM a dalších. V Česku i na Slovensku. Jak je to možné?

Díky propojení spolupráce s influencery s uživatelským testováním. V první fázi vybereme ideální influencery, které nabriefujeme a připravíme s nimi obsah dle potřeb klienta. Při jeho publikaci vyzvou influenceři své fanoušky, aby si daný produkt či službu rovnou také sami vyzkoušeli. Desítkám z nich, které vybereme podle kritérií, která si s klientem nastavíme (věk, pohlaví, region, počet sledujících a další), poté produkt zašleme k testování. Jejich úkolem je napsat alespoň dvě autentické, nejméně 240 znaků dlouhé recenze na předem definované platformy, například Heureku, Mall, Alzu, Notino a další. Garantujeme přitom, že alespoň 90 % z nich opravdu dvě kvalitní – autentické a necenzurované! – recenze napíše. Zadavatel tak kromě relevantní kampaně se zapojením influencerů získává i desítky či stovky uživatelských recenzí. Výsledkem je vyšší konverze zákazníků, lepší SEO i lepší další cílení kampaní díky možnosti pracovat s daty, která získáme při registracích zájemců o testování.

Influenceři mají u takových příspěvků lepší engagement a vítají, že mohou svým fanouškům přinést místo obvyklého slevového kódu rovnou produkty zdarma. U dražších produktů si pak mohou testující fanoušci produkt zakoupit s výraznou slevou. Fanoušci jsou nadšení, že mohou testovat výrobky zdarma, ale také že mají možnost vyzkoušet něco, co má rád jejich oblíbený influencer.

Příkladem může být kampaň pro značku Lovela, která představila nový produkt a zpropagovala své CSR aktivity díky zapojení sedmi influencerek. Ty vytvořily obsah s dosahem přes 1.000.000 zobrazení a vyzvaly své fanoušky, aby se přihlásili k možnosti výrobky také otestovat. Z 1.500 zájemců o testování, jsme pak vybrali 50 testerů, kteří napsali celkem 233 recenzí s hodnocením 4,8/5*. Získaná data jsme navíc využili pro remarketing a zpřesnění cílení kampaní na sociálních sítích.

V případě dražších produktů, které nelze testerům poskytnout zdarma, jim je rozesíláme buď s možností zpětného odkupu třeba za 50 % ceny, nebo organizujeme takzvané zážitkové testování, event, kde se vybraní uživatelé potkají se zástupcem zadavatele a influencerem a společně výrobek – třeba televizi nebo audio soupravu – otestují. Jeden z nich pak může daný výrobek třeba vyhrát, nebo je odměníme jinak. A po skončení akce opět platí povinnost z testování napsat recenze.

Projekt Testfluenceři je propojením know-how agentury Konektor Influencers (dříve The Hive), která se influencer marketingu věnuje více než šest let, a nejúspěšnější testovací platformy Testuj.to. Od května je možné využít i slovenskou platformu Testfluencers.sk a získat totožnou službu i na slovenském trhu.

Testfluencery vyzkoušely značky jako Remington, Velkopopovický Kozel, Gynela, Spontex, nebo NUK. Pokud chcete výhod propojení influencerů s uživatelským testováním využít také, kontaktujte pro nezávaznou konzultaci Rostislava Starého na rostislav.stary@knktr.cz.

Text je placenou propagací agentury Konektor Influencers

Sdílejte