Značky žvýkaček bez cukru Orbit a Airwaves se v novoroční kampani představují jako jednoduchý prostředek, díky kterému lze snadno a rychle získat dobrý pocit. Jednadvacetidenní výzva #OrbitChallenge zaměřená na jógu postupně odkryje na microsite značky 10 videí s lekcemi jógy vedené profesionální instruktorkou a vyznavačkou zdravého životního stylu Karin Dimitrovovou.
V kampani, která běží od 4. do 31. ledna, bylo obden zveřejněno nové video s lekcí jógy, čímž chce značka Orbit spotřebitele namotivovat, aby zahodili výmluvy a svůj čas trávili aktivněji. V tomto období je zároveň v široké obchodní síti k dostání multipack žvýkaček Orbit a Airwaves 4+1 zdarma, kampaň zviditelní výrazné instore vystavení, zahrnuta je PR komunikace, online podpora na sociálních sítích značky, ambasadorky i dalších influencerů a podpořena také soutěží na Instagramu Orbit Klub o vstupy na Orbit Yoga Fest vedený právě Dimitrovovou, s podporou partnera Puma. Touto akcí celá novoroční kampaň vyvrcholí.
Sdílejte